نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فرود بمب فرانسوی در خاک ایتالیا

فرود بمب فرانسوی در خاک ایتالیا

 

گمانه‌زنی برای حضور یک بازیکن در باشگاهی دیگر آنهم در ماه سپتامبر معمولاً خبری حرفه‌ای و اخلاقی محسوب نمی‌شود؛ چه‌آنکه اغلب از سوی هواداران نیز جدی گرفته نمی‌شود و پیش‌بینی‌ها نیز نمی‌توانند قاطعانه در مورد صحت و احتمال وقوع آن ارزیابی شوند.

 

با این حال، ماسیمو پاوان در نوشته‌ای کوتاه، احتمال شکل‌گیری یک سناریو در تابستان آینده را تحلیل کرده و با اشاره به آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید، انتقال قریب‌الوقوع او به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستان آتی را غیر محتمل ندانسته است.

 

تقریباً همه می‌دانیم که گریزمان فصل خوبی را سپری نمی‌کند. معتقدم حتی اگر اوضاع او در مادرید هم بهبود یابد بعید است شاهد آن مهاجم تعیین‌کننده و تأثیرگذاری باشیم که پیش از پیوستن به بارسا از او به یاد داریم. این احوالات البته قدردانی یوونتوس را به همراه خواهد داشت چراکه با اتمام قرارداد او با بارسا در ژوئن 2023، یووه می‌تواند قدم پیش بگذارد و گریزمان را با هزینه‌ای نزدیک به صفر جذب و رهسپار تورین کند. حضور یک مهاجم دومِ چپ‌پا، با تجربه و سرشناس که از قضا بازیکن آزاد نیز محسوب ‌می‌شود یکی از ایده‌آل‌ترین پروژه‌های یووه برای ماه جولای خواهد بود. بعید است خود این بازیکن نیز تمایلی به این انتقال نداشته باشد؛ تنها مطالبه جدی بیانکونری البته کاهش دستمزد این بازیکن است که این مورد نیز با مذاکره قابل حل و فصل است.

 

آنتوان گریزمان به عنوان یک شماره 9 کاذب، در زمره مهاجمان مدرن دسته‌بندی می‌شود. او که یک تمام‌کننده تمام عیار به حساب می‌آید در بازی با هر دو پا متبحر است و علی‌رغم جثه نسبتاً کوچکش در بازی هوایی و زدن ضربات سر نیز زبانزد فوتبال‌دوستان است.

 

گریزمانِ 31 ساله در 14 فصل گذشته و در بازی برای باشگاه‌های سوسیه‌داد، اتلتیکو و بارسا بیش از 600 بار به میدان رفته و بیش از 200 گل به ثمر رسانده است. ثمره‌ی 9 سال حضور او در جمع خروس‌ها نیز انجام 110 بازی و 42 بار گلزنی در رقابت‌های مختلف بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: